Malacky

ELEKTRONICKÉ SLUŽBY

späť

Vybavovanie sťažností a podnetov

Základné údaje

Vybavovanie sťažností a podnetov

Popis:

Obyvatelia obce majú právo obracať sa so svojimi podnetmi a sťažnosťami na orgány obce.

Formuláre elektronických podaní:

Spôsob vybavenia:

  • Oznámenie stanoviska obce k sťažnosti
  • Zápisnica o prešetrení
  • Odloženie sťažnosti
  • Oznámenie stanoviska obce k podnetu

Životné situácie:

  • Občan a štát - Účasť na veciach verejných
  • Občan a štát - Demokracia

Doplňujúce údaje

Vybavovanie sťažností a podnetov

Ponúkame Vám možnosť podať sťažnosť alebo podnet elektronicky vyplnením elektronického formulára podania. Formulár je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe.

Podmienky na vyplnenie elektronického formulára podania a jeho odoslanie do elektronickej podateľne Mesta Malacky sú nasledovné:

  • musíte vlastniť občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) a bezpečnostný osobný kód (BOK) k nemu.
  • musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu eIDklient (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS (Ústredný portál verejnej správy), blok Na stiahnutie),
  • musíte vlastniť kontaktnú čítačku čipových kariet a mať na počítači nainštalovaný ovládač k čítačke kariet (od výrobcu čítačky),
  • v prípade sťažnosti, čip karty musí obsahovať kvalifikovaný certifikát, prostredníctvom ktorého môžete elektronicky podpisovať Vaše podania a súvisiace prílohy. Ak disponujete iným bezpečnostným zariadením s uloženým kvalifikovaným certifikátom (karta, USB token), môžete ho rovnako použiť na elektronické podpísanie podania a príp. príloh.
  • v prípade sťažnosti musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu na elektronické podpisovanie D.Signer/XAdES (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS, blok Na stiahnutie).

Po kliknutí na link formulára podania sa prihlásite pomocou Vášho občianskeho preukazu. Návod ako sa prihlásiťelektronicky podpisovať  je zverejnený na stránkach ÚPVS, stručný postup uvádzame aj na našej stránke Elektronické služby.

Vaše podanie budete mať k dispozícii vo Vašej elektronickej schránke  na Ústrednom portáli verejnej správy v priečinku Odoslané správy. Do schránky Vám doručíme stanovisko k Vašej sťažnosti / podnetu.

V elektronickom formulári podania máte možnosť vybrať si, či si želáte doručiť stanovisko v elektronickej forme do Vašej elektronickej schránky alebo v listinnej forme (osobný odber alebo poštou) tak ako doteraz.

Prehľad podnetov uvádzame v záložke "Podnety" na tejto web stránke. Prosíme vás o slušnú formuláciu vášho podnetu. Obsah tejto stránky by mal rešpektovať vzájomnú ústretovosť a toleranciu. Provokácie, hanobenie a urážky budú ignorované a podnety s uvedeným obsahom nebudú publikované, alebo budú redakčne skrátené. Položením otázky jej autor zároveň udeľuje súhlas na zverejnenie svojho mena a priezviska.

Elektronická služba rozširuje možnosti, ako môžete komunikovať s našim Mestom. Ak nie ste prívržencom elektronickej komunikácie, stále môžete využiť tradičné formy podávania sťažností a podnetov v listinnej forme doručené osobne do našej podateľne na prízemí Mestského úradu alebo poštou na adresu Mestského úradu. Tlačivá vo formáte .pdf si môžete stiahnuť zo stránky Mesta tak ako doteraz. Rovnako je Vám k dispozícii naše Klientské centrum na prízemí Mestského úradu.

Viac informácií môžete nájsť aj na stránke mestského portálu Otázky a podnety pre MsÚ.

 

Podnety

Nenašli sa žiadne záznamy.

 

Bol tento článok pre Vás užitočný? Áno Nie

Ďakujeme za Vaše hodnotenie.

Odoberať zmeny

Formulár otázok a odpovedí