Potvrdzovanie výšky záväzkov voči obci
Základné údaje
Potvrdzovanie výšky záväzkov voči obci
Popis:
Verejnosť môže požiadať o potvrdenie výšky svojich pohľadávok voči obci
Formuláre elektronických podaní:
- Žiadosť o potvrdenie výšky záväzkov (Fyzická osoba)
- Žiadosť o potvrdenie výšky záväzkov (Právnická osoba)
Spôsob vybavenia:
- Odpoveď
- Účtovný postup
- Oznámenie o predĺžení lehoty
Životné situácie:
- Financie - Dotácie
- Podpora podnikania - Dotácie
- Administratívny a ekonomický chod podniku - Rozširovanie podnikania
- Občan a štát - Združenia, nadácie, verejnoprospešné organizácie a neinvestičné fondy
Súvisiaca legislatíva
Doplňujúce údaje
Potvrdzovanie výšky záväzkov voči obci
Ponúkame Vám možnosť podať žiadosť o potvrdenie výšky záväzkov elektronicky vyplnením elektronického formulára podania. Formulár je dostupný zo záložky "Základné údaje" o elektronickej službe.
Podmienky na vyplnenie elektronického formulára podania a jeho odoslanie do elektronickej podateľne Mesta Malacky sú nasledovné:
- musíte vlastniť občiansky preukaz s elektronickým čipom (eID karta) a bezpečnostný osobný kód (BOK) k nemu.
- čip karty obsahuje kvalifikovaný certifikát, prostredníctvom ktorého môžete elektronicky podpisovať Vaše podania a súvisiace prílohy. Ak disponujete iným bezpečnostným zariadením s uloženým kvalifikovaným certifikátom (karta, USB token), môžete ho rovnako použiť na elektronické podpísanie podania a príp. príloh.
- musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu eIDklient (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS (Ústredný portál verejnej správy), blok Na stiahnutie),
- musíte vlastniť kontaktnú čítačku čipových kariet a mať na počítači nainštalovaný ovládač k čítačke kariet (od výrobcu čítačky),
- musíte mať na Vašom počítači nainštalovanú aplikáciu D.Signer/XAdES (inštalátor a používateľská príručka bezodplatne dostupná na stránke ÚPVS, blok Na stiahnutie).
Po kliknutí na link formulára podania sa prihlásite pomocou Vášho občianskeho preukazu. Návod ako sa prihlásiť a elektronicky podpisovať je zverejnený na stránkach ÚPVS, stručný postup uvádzame aj na našej stránke Elektronické služby.
Vaše podanie budete mať k dispozícii vo Vašej elektronickej schránke na Ústrednom portáli verejnej správy v priečinku Odoslané správy. Do schránky Vám doručíme odpoveď.
V elektronickom formulári podania máte možnosť vybrať si, či si želáte doručiť odpoveď v elektronickej forme do Vašej elektronickej schránky alebo v listinnej forme (osobný odber alebo poštou) tak ako doteraz.
Nepožadujeme dodať žiadne prílohy elektronického podania.
Elektronická služba rozširuje možnosti, ako môžete komunikovať s našim Mestom. Ak nie ste prívržencom elektronickej komunikácie, stále môžete využiť tradičné formy podávania žiadostí v listinnej forme doručené osobne do našej podateľne na prízemí Mestského úradu alebo poštou na adresu Mestského úradu. Rovnako je Vám k dispozícii naše Klientské centrum na prízemí Mestského úradu. Tlačivá vo formáte .pdf si môžete stiahnuť zo stránky Mesta tak ako doteraz.